Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





27 December 2008

...en het boekje gaat naar...
...and the booklet goes to...


Anne wil je voor Nieuwjaar via e-mail contact met me opnemen? Dan kunnen we even doorpraten wat ik voor je maak :) Mailadres staat in mijn profiel.

En wat heb ik nu uiteindelijk gekozen?
And what did I chose as a prize?


"Mixed Media Nature Journals" is het geworden. Met name omdat ik nieuwsgierig ben hoe anderen op deze manier dagboeken bijhouden. Mij lukt het nog niet erg...
"Mixed Media Nature Journals" is the one I went for. It's because I'm curious to see how others keep journals like this. I'm not very good at it...


(What's this all about? click Waar gaat dit over? klik)


post signature

2 comments:

  1. Heel erg gehoopt maar toch erg geschrokken dat ik de winnaar ben,superblij ben ik!!!

    ReplyDelete
  2. Anne van harte gefeliciteerd met je super prijs van Dymphie !
    Geweldig hè , zo'n verwennerij !
    Leuk Dymphie dat je de lezers van je blog zulke verrassingen voorschotelt ;o)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)