Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





31 December 2013

een klein woord 2014
one little word 2014


Ieder jaar opnieuw zie ik ze weer verschijnen: de kleine woorden voor het nieuwe jaar en steeds ben ik te terughoudend om me vast te leggen. Dit keer kies ik er voor om het wel te doen en dan is er maar een woord dat past: Keuze
Every year I see it popping up: the little words for the new year and every year I'm too reserved to commit. This time I choose to have a go and for that reason there's only this little word that's fitting: Choice



*choice*





Keuze, een woord dat je soms overvalt, soms zelfs niet hebt, maar misschien zelfs dan...
Ik kies er al voor om mijn kleine woord in een blogpost te zetten, dan wordt het gelijk een stuk echter. Ik kies er ook voor er niet al te zwaar aan te tillen, 'keuze' is voor mij gewoon belangrijk omdat ik zo slecht kiezen kan :)
Heb jij een woord voor 2014? Ik ben benieuwd of het voor anderen ook zo moeilijk is om over te schrijven.
Choice, a word that can sneak up on you, you will not have by times, but even than... First thing I choose is to post my little word so it will be more real for me. I choose also to not make it too hard, 'choice' is just important for me because I'm so bad at choosing.
Do you have a word for 2014? I'm curious if it's hard for others too to write about it.



We zullen zien wat 2014 brengt :) 
Fijne Oudejaarsavond gewenst!

We'll see what 2014 will bring :) 
Wish you a wonderful New Year's Eve!




post signature




11 comments:

  1. Ik hoef niet lang na te denken over mijn kleine woord: 'doen'! Eindelijk al die dingen verwezenlijken.... Fijne jaarwisseling en een fantastische 2014, Dymphie!

    ReplyDelete
  2. Focus is mijn woord voor 2014. En ja, ik vind het een stuk makkelijker om dat hier te noemen dan om er een blogpost aan te wijden! Daarom: heel dapper van je!

    ReplyDelete
  3. Mijn woord: Genieten!! Na een lange vervelende periode ben ik dat beter aan het leren en helpt dit mij verder te komen en dingen te doen/aan te pakken... Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  4. Mijn woord: Geven. Het gaat er niet om wat 2014 ons brengt. Wat breng IK volgend jaar. Genieten is trouwens wel een goeie. Ik ben dit jaar zoveel lieve mensen om me heen verloren. Het leven is zo snel voorbij.

    ReplyDelete
  5. Vergeet ik nog om je een fantastisch 2014 te wensen, Dymphie.
    lieve groet,
    Ineke

    ReplyDelete
  6. mooi woord, en al helemaal mooi geschreven! Ik moet nog even nadenken over mijn woord, nee ik weet het, mijn woord wordt: woord. Kijken wat ik daar komend jaar mee kan doen :o) Fijne jaarwisseling!

    ReplyDelete
  7. Fijne jaarwisseling Dymphie en een prachtig 2041. Je zet mij aan het denken met je blog.

    ReplyDelete
  8. Ja, ik moet er wel even over nadenken.
    In ieder geval wens ik jou samen met wie je lief zijn een MOOI 2014 toe!
    Fijne avond nog,
    groetjes, Judith

    ReplyDelete
  9. Er komen teveel woorden naar boven....moeilijk hoor, een woord uitkiezen....
    Ga er eens over nadenken!

    ReplyDelete
  10. Your word is thought provoking and rich Dymphie!
    I enjoy the idea of one little word and mine this year is LIGHT...
    Happy New Year full of wonderful and exciting choices :)
    oxo

    ReplyDelete
  11. Thank you for the inspiration and the spark you provided. Your word means so much and is so very much part of our daily life .... for the very first time I have chosen a little word or rather two little words: Be Brave
    Have a wonder and very happy New Year! Petra.

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)