Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





7 April 2011

tmta: insecten
tmta: insects

Insecten op TMTA. Ik weet 't, het is al lang geen maandag meer, maar insecten kruipen en vliegen de hele week, dus hier is de mijn atc :)
Insects at TMTA. I know monday is days ago, though insects crawl and fly all week, so here's my atc :)




Nogal rechttoe rechtaan. Gestempeld met acrylverf op zwart kaartkarton. Paar stukjes washi tape, deze week een paar rolletjes aangeschaft, leuk transparant spul is dat.
Stempels van Claudine Helmuth (zon, bladeren) en Clubscrap (is 't 'n mier?)

Pretty straight forward. Stamped with acrylic paint on black cardstock. A few pieces of washi tap, new in my stash, it's really fun transparant tape.
Stamps by Claudine Helmuth (sun, leaves) and Clubsrap (is it an ant?)




Ik heb zomaar het gevoel dat ik meer dan drie rolletjes van deze tape nodig ga hebben...
I have this odd feeling three rolls of washi tape will not be enough variation for me...

*****

Tenslotte:
Iedereen heel hartelijk bedankt voor de leuke reacties op 'een maand - een boek 3'!
Lastly:
Thank you all so much for the lovely comments on 'a month book- a book 3'!


post signature

11 comments:

  1. Leuke ATC!
    Heb ook van dat tape gekocht maar heb er nog geen toepassing voor verzonnen....

    ReplyDelete
  2. Een heel aparte atc! Prachtig, dat groen op zwart, een heel leuk effect. Het beestje lijkt mij eerder een sprinkhaan te zijn.

    ReplyDelete
  3. Heel mooi effect, die kleur acrylverf op zwart! Leuke tape ook, heb er ook een paar rolletjes van! Heel mooie ATC!

    ReplyDelete
  4. ik vind vooral de achtergrond helemaal geweldig!!!

    ReplyDelete
  5. I tell you right now...3 rolls is never enough:)...just ask me. They are addicting and I love to use them...sooooo welcome to the club of the washi tape addicts club.

    ReplyDelete
  6. wat een mooie ATC, btje donker naar mijn smaak, maar wel een mooi geheel.
    xxDebbie

    P.S. mag ik vragen waar je van dat mooie tape kunt kopen?

    ReplyDelete
  7. i can promise you this feeling is not odd. it is just true. (ask me why i know that;))

    ReplyDelete
  8. Zoals in eerdere commentaren al gezegd: van die tape heb je nooit genoeg? En volgens mij is dat beestje een krekel (gezien z'n lange achterpoten).
    Ik wil ook graag eens zo donker werken, maar op de een of andere manier lukt het nooit.

    ReplyDelete
  9. Hoi,
    Mooie dingen staan er op je site! En nu ben ik ook heel nieuwsgierig waar je dat mooie tape hebt gekocht ;-)..
    Groetjes, Janneke (janneke@gruijl.nl)

    ReplyDelete
  10. @janneke
    het tape kocht ik in Den Haag bij 'Tas-ka', ze hebben ook een webwinkel. Bij 'Een Nieuw Avontuur' hebben ze het ook in de webwinkel, maar daar heb ik nog niet besteld.

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)