Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





22 April 2011

gefeliciteerd
congrats

Geen toeters en bellen op deze. Ik probeer het regelmatig, maar ik denk dat 't gewoon niet zo mijn stijl is, m.a.w. weer een 'très simple' kaartje ;)
No bells and whistles on this one. I'm trying to embellish my cards every now and than, but I guess it's just not my style, in other words another 'très simple' card ;)


japanese masking tape, white pencil on the flowers
rubber stamps by Hero Arts (heart) and Ludiec (Dutch sentiment)

˚˚˚˚˚˚˚˚

niet vergeten: 5 jaar blogjubileum loterij
don't miss my 5 year anniversay giveaway
klik op de foto om mee te doen
click on the image to enter

post signature

9 comments:

  1. Die eenvoud in je kaart vind ik juist super!
    Je moet juist bij je eigen stijl blijven! Ik contateer dat ik ook mijn eigen "genre" heb. Zie maar even op mijn blog met mijn verhaaltje.
    Groetjes, Tineke

    ReplyDelete
  2. Mooi, leuk dat je masking tape hebt gebruikt! Ik vind je stijl prachtig... Ik ga even naar je jubileum loterij kijken, ziet er super uit zeg!

    Fijn paasweekend, groetjes,
    Marit

    ReplyDelete
  3. Dymphie, ik geniet telkens weer van jou stijl!!!

    ReplyDelete
  4. Ik zie hier altijd iets wat ik ergens anders niet zie, dus blijf vooral bij je stijl! Een heel mooie kaart, leuk met die afgescheurde tape, erg mooi van kleur ook!

    ReplyDelete
  5. das nou net het leuke, idereen heeft zijn eigen stijl, ik vind het een prachtig mooi kaartje, Mooi!! fijne paasdagen Dimphie

    ReplyDelete
  6. Love this card and what a style you do have...

    ReplyDelete
  7. Wat je er zelf ook van mag vinden, ik vind hem super mooi.
    Zoals je gehele blog. Liefs, Marleen.

    ReplyDelete
  8. Misschien vind je het zelf "très simple", maar dan vind ik het wel HEEL MOOI!!! Mooi in de eenvoud, maar ook in dezelfde groene kleurstelling, die toch weer heel veel verschillende kleuren in zich heeft.
    "Gewoon" mooi dus!
    En blijf daarmee maar lekker bij jezelf, bij je eigen stijl, volgens mij vinden heel veel mensen dat helemaal goed!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  9. it comes out great! i have this checkered-tape, too and i love it! should use it more often...

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)