Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





13 September 2010

en ik ging alleen voor...
and I only went for...

...een paar naainaalden :)
...a few sewing needles :)


Die geplande naalden heb ik gekocht, maar er was zoveel meer te zien
I did buy those planned needles, but there was so much more to see


Eenmaal thuis had ik iets meer uit te pakken dan alleen die naalden. M'n oren stonden al heel lang naar een teflon vouw'been' en ik ben eindelijk overstag gegaan. Verder een aanbieding moerbeipapier (dat laat je niet liggen) en een vel ananaspapier. M'n laatste euro's zijn opgegaan aan een paar vellen abacacellulose voor een toekomstig papierschepproject. Kortom een heerlijke en welbestede zondagmiddag.
Heb jij nog leuke inkopen gedaan de laatste tijd?


So back home I had to unpack some things more than only needles. A teflon 'bone'folder, since long on my wishlist and now finally acquired. A 'value pack' mulberry paper (must have) and a sheet pineapple paper. The last euro's in my purse went into some abaca celluloses for future paper making projects. In short: a well spend and wonderful sunday afternoon.
Did you do some fun shopping lately?


post signature

9 comments:

  1. neuuuu niks, ik spaar voor de beurs in mechelen :)) maar je papier is weer prachtig hoor, ik hoor namen dat wist ik niet eens, mooie hoor, fijne week, gr. Janine

    ReplyDelete
  2. Ooo..teflon bone folder! I think I need one of those...I keep wearing my current ones out all the time!

    ReplyDelete
  3. Dat het niet bij die naalden ging blijven had ik nu toch wel kunnen denken :) Mooie keuze heb je gemaakt!

    ReplyDelete
  4. Ja zeker! In het museum zelf heb ik na het rondje tentoonstelling afgelopen week een handgemaakt boek van Aliza Thomas (die er ook zondag was, geloof ik) gekocht als een vroeg verjaardagscadeau voor mezelf.:-) De afsluitende papierbeurs heb ik eigenlijk nog nooit bezocht.

    ReplyDelete
  5. Mooi papier heb je gekocht!
    Ik heb net een rol kaftpapier bij de Hema gekocht...
    Lime groen met aqua blauw!

    ReplyDelete
  6. Haha, mag jij nog alleen naar de winkel Dymphie ;o)
    Heb de laatste tijd nog niks gekocht, ben aan het sparen want het is binnenkort een hobbybeurs waar ik me wil laten gaan.
    Groetjes Nora

    ReplyDelete
  7. hahaa ... isn't that how it goes!
    teflon bone folder ... I must find out more about them ... beautiful natural papers ... I can tell you had fun!

    I got into a little trouble yesterday about an hours drive away ... a favorite vintage buttons and trims store (lots of 1920's and such items) marked everything down 50% = oh oh ... hard to pass up a sale and the store will probably be closing soon ... sniff sniff! I had Christmas and Birthday all wrapped in one!

    Happy New Art Week Dymphie
    oxo

    ReplyDelete
  8. hoi dymphie,
    wat een prachtige papiersoorten heb je gekocht! Ik wist niet eens van het bestaan af van zulke bijzondere.. Ja, als je eenmaal los bent op dat gebied.. ik ken het! Ben nu een beetje aan het sparen (ben niet de enige lees ik hierboven) voor de aanstaande kreadoe. Dus poosje niets kopen. Alleen op de rommelmarkt dan ;)

    ReplyDelete
  9. I'm feeling happy just looking at those beautiful papers and nice supplies. Looks marvelous!

    Now that you've had a chance to use it for a while, aren't teflon folders great? :-)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)