Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





12 April 2010

de nieuwe stempel
the new rubber stamp

Jawel, in enkelvoud... ik heb een (1!) hele stempel gekocht op de beurs. Niet echt goed voor de stempeleconomie, maar ik denk dat een aantal anderen dat helemaal in orde hebben gemaakt.
Yep, singular... i bought one (1!) rubber stamp at the event. Not really the way to keep the stamping economy going. Looking around I think some others made good for me.



Omdat alleen ook maar alleen is, mocht ze samen met een bloem op een kaartje en op de foto.
Because she felt so lonely I digged up a flower to accompany her on a card and photo.


Distress inkt: red barn, mustard seed, crushed olive
Stempels: Artemio (flower), Different Colors (hiep hiep hoera)




post signature

6 comments:

  1. maar één stempel!!?? Hoe krijg je dat nou voor elkaar!? haha!

    ReplyDelete
  2. Je koos er wel een mooitje uit! Een heel mooi kaartje!

    ReplyDelete
  3. hee Dimphie, je hebt je echt ingehouden, knap, ik denk dat ik bepakt naar buiten was gekomen, :)), maare het is wel een hele mooie, ik heb ook zo ongeveer eentje, maar dan nog met wat stampertjes die weg vliegen, die hoera stempel is ook erg leuk, kijken wat de rest heeft meegenomen, ;) groetjes van Janine

    ReplyDelete
  4. Leuke stempel!
    Mijn geld was op dus heb ik daar alleen de hartjes gekocht.
    Het was erg gezellig bij je workshop.
    Ik ben niet zo van het inkleuren maar het was grappig om een keertje te doen.
    Leuk om nu bij een blog ook een gezicht te hebben.
    Groetjes!

    ReplyDelete
  5. Wauw, dat is wat ik noem karakter hebben. Mij is het helaas niet gelukt ;o)
    Ik vond het ook leuk je daar te ontmoeten en je cadeautje is zeer in de smaak gevallen.
    Groetjes, Nora

    ReplyDelete
  6. Je bent op andere manieren heel nuttig geweest voor de stempeleconomie :)
    Leuke stempel en prachtige kaartjes!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)