Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





3 January 2010

workplace
werkplaats




Toen ik in 2006 begon met bloggen, heb ik een poosje tijdens het weekend een foto of een werkstuk met het thema 'weekend werkplaats' geplaatst, daar ben ik mee gestopt toen ik verder ging op dit blog. Mijn voornemen om dit jaar iedere dag een bericht te posten heeft dat idee weer van stal gehaald. Vandaag een foto van de tafel zoals die er eerder deze week uitzag. Opruimen voor ik aan iets nieuws begin is nog steeds geen sterk punt en eigenlijk ben ik de schaamte wel voorbij. Ik werk zo nu eenmaal en al die prachtige foto's van anderen hun werkplekken... dat is heel mooi, kan daar echt van genieten en ondertussen ben ik blij met m'n eigen zootje :)


When I first started blogging back in 2006 i posted a photo or piece using 'weekend workspace' as a theme for a while. That came to an end when i moved to this blog. My resolution for this year to post daily made me think of that idea again. Today a picture from my table as it was earlier this week. Cleaning up before starting something new never was a strong habit of me and to be honest... i don't care very much anymore. It's the way I work. All the gorgeous photos of colorful and clean looking workspaces still make me drool, i can really enjoy looking at those and in the meantime I'm happy with my own cluttery table :)


post signature

7 comments:

  1. Valt nog heeeeel goed mee ;)
    Zootjes werken inspirerend.

    ReplyDelete
  2. Ik erger me groen en geel aan het zooitje op mijn eigen tafel maar heb inmiddels ook gemerkt dat er veel betere en mooiere dingen onder mijn handen vandaan komen als ik de rommel niet steed opruime :)

    ReplyDelete
  3. I think as a group, we artists are often torn about this...work in chaos or order??

    ReplyDelete
  4. Ziet er heerlijk herkenbaar uit :o)

    ReplyDelete
  5. Nou laat je gezegd zijndat het zeer netjes uitziet, je hebt mijn bureau vandaag niet gezien, ik mot morgen eerst alle boekbinderslijm van de tafel af zien te krijgen. :))

    ReplyDelete
  6. Hey, that looks like my table! I seem to create more chaos than projects at times... :-) Have a great 2010! Gina

    ReplyDelete
  7. Looks like my usual table too ;)
    when I am working,,,forget order,,
    We had house guests over the holidays and I actually HAD to go in my room and straighten it up,,,orders from my dear husband :)
    He said his in-laws would not understand how an artist works,,,CLEAN IT UP! I had to laugh but I did put EVERYTHING away
    but now the houseguests have left and I am back to making art,,,the only problem is I CAN`T FIND ANYTHING.
    Wishing you a HAPPY NEW YEAR!!!
    I love that you are posting everyday! Your work is so inspiring!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)