Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





16 November 2006

Rubber Stamper Web Ring

Ik ben nog steeds aan het rommelen met allerlei leukigheidjes en heb met net aangemeld bij de Rubber Stamper Web Ring. Het lijkt me leuk als dat een grote ring wordt, dus bij deze: meld je aan! ;o))

I'm still working to add fun items in my side bar and I just joined Rubber Stamper Web Ring. Don't you think it would be fun to have a huge ring of rubber stampers? There is a "join" button in the box! ;o))


p.s. de 'previous' & 'next' knoppen in het vak lijken nog niet te werken. Ik denk dat de eigenaar van de ring mijn deelname nog moet goedkeuren.
p.s. the 'previous' & 'next' buttons in the box don't seem to work at the moment. I think the owner has to approve my joining to this ring.

1 comment:

  1. Ik heb mezelf net ook toegevoegd! De knoppen werken inderdaad nog niet.....

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)