Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





19 December 2014

december box #19


(the interview)



typewriter text on design paper - elephantenhaut paper - pencil - vintage school exercise sheet - leather strips - hemp twine


Dit jaar maak ik tijdens de adventsperiode weer 24 luciferdoosjes: klik (2013: klik).
Het interview typte ik over van een boek uit de jaren '50, wat een kabaal... :)
This year's advent period I'm altering 24 matchboxes again: click (2013: click).
I 'hammered' the fifties interview using an old typewriter, I forgot how loud those things are :)




post signature

7 comments:

  1. Jeetje Dymphie... wat een geweldige set doosjes! Ik heb ze net allemaal vol bewondering bekeken... en ben sprakeloos! Wat mooooiiii!!

    ReplyDelete
  2. Zo mooi weer! Moet er fantastisch uit zien, allemaal bij elkaar!

    ReplyDelete
  3. Ik blijf je doosjes volgen, ook op facebook en vind ze echt geweldig!

    Lieve groet, Petra

    ReplyDelete
  4. Prachtige combinatie van materialen en thema. Hoe mooi weer.
    Gr. Leonie

    ReplyDelete
  5. Ook deze is weer om door een ringetje te halen

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)