Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





18 December 2014

december box #18


(uniform)





nepalese paper - vintage music paper - linen cord


Dit jaar maak ik tijdens de adventsperiode weer 24 luciferdoosjes: klik (2013: klik).
Een vel nieuw papier, of het blijft jaren liggen of je zet er gelijk het mes in. Ik koos het laatste.
This year's advent period I'm altering 24 matchboxes again: click (2013: click).
A new sheet of paper, it's either in stash for years or immediately put to use. I chose the latter.




post signature

6 comments:

  1. wat een prachtig papier heb je in je collectie, en dat boekje om te smullen.

    ReplyDelete
  2. Verrassend deze! Maar....muziek!! Mooi gedaan.
    Gr. Leonie

    ReplyDelete
  3. Prachtig papiertje heb je gebruikt. Mooi miniboekje ook!

    ReplyDelete
  4. Geweldige collectie doosjes zijn het tot nu toe Dymphie!

    ReplyDelete
  5. Hier wordt ik stil van....!

    Volgens mij moet ik maar gewoon een samenvatting gaan geven....
    Zoveel leuks te zien en te bewonderen hier!
    Kom woorden te kort....jammer genoeg lig ik wat achter....moest even een paar virusjes wegwerken......

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)