Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





20 April 2013

label op zaterdag 10
tag on saturday 10

Zo heel af en toe maak ik bewerkelijke labels. Heerlijk om te maken, leuk om naar te kijken, alleen gebruik ik ze eigenlijk nooit aan een kado of bosje bloemen. Daarvoor heb ik liever iets rechttoe-rechtaans. Zoals deze driehoeken.
Occasionally I do make elaborate tags. Love to make them and they are fun to look at. I'm just hardly ever using these on a gift or as flower tag though. For that I like to use the simple ones. Like these triangles.

M'n nieuwe stempel mocht proefdraaien
My new stamp had a test run
Molenwieken, daarvoor kan de driehoek ook worden ingezet
Pinwheel came to mind when making the photo below
En nu aan het zaterdagse werk :)
Now on to my saturday duties :)
  

post signature

13 comments:

  1. Super! Wat laat die nieuwe stempel zich mooi afdrukken!

    ReplyDelete
  2. Die distressed afdruk is prachtig. Mooi zo'n rijtje bij elkaar. Rechttoe rechtaan labels maar die zullen toch opvallen aan een bosje bloemen/kadootje!

    ReplyDelete
  3. ze zijn heel leuk, deze driehoektags.

    ReplyDelete
  4. Leuk geworden, die linostempel en de afdrukken op de labels, ik zag laatst op het blog van http://mailebelles.blogspot.nl/2013/04/sketched-shapes-day-four.html ook leuke kaartjes met gebruik van zulke driehoekstempels (eerdere postings ook met rondjes),geeft ook een hartstikke leuk effect!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Sproet, dank je wel voor de link (dacht ik iets orgineels te hebben bedacht, niet dus... ;)) Leuke uitvoeringen daar, ga ik ook eens proberen.

      Delete
  5. Simpel en ontzettend leuk, Dymphie!

    ReplyDelete
  6. Misschien dan wel simpel, maar toch heel apart. Prachtige stempel heb je gesneden. gr.Leonie

    ReplyDelete
  7. Ik zeg vaak dat de eenvoud mooi genoeg is en jij bewijst het steeds!
    Mooie labels Dymphie. Schitterend :-)


    Lieve groet, Petra

    ReplyDelete
  8. De zelf gekervde stempel heeft bewezen dat hij prachtige afdrukken laat zien.
    Mooi!!!!

    ReplyDelete
  9. Mooi! En er valt nog veel meer met deze mooie stempel te doen... Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  10. Gave serie tagjes, wilde dat ik beter kon stoppen op momenten dat het gewoon af is. Sterk in zijn eenvoud

    ReplyDelete
  11. het proefdraaien is gelukt! Leuke serie tags!!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)