Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





2 July 2012

van harte
congrats

Lekker simpel, mijn favoriete manier van kaarten maken
CAS, my favorite way of making cards


Inspiratie voor de letters vond ik bij ClothPaperScissors. Heeft iemand die DVD al gezien? De preview is leuk, ben wel benieuwd of de rest ook zo is.
Inspiration for letter drawing bij ClothPaperScissor. Anyone watched this DVD already? The preview is lots of fun, now I'm curious if the rest is as much fun.


crazy kitty: biblical - dot: HeroArt 'lots of dots' (retired?) - Sharpie pen turquoise - PITT pen 's' - various Distress inks

post signature

10 comments:

  1. Leuk gecombineerd Dymphie!!
    Tekststempels heb jij niet meer nodig zie ik :)

    ReplyDelete
  2. Enig kaartje. Tekst is super.
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete
  3. Supermooi kaartje. Super idee om van die dots stempel ballonnen te maken. Prachtige letters ook! Ik zie Joanne in het filmpje, ziet er veelbelovend uit inderdaad!

    ReplyDelete
  4. Dymphie ik heb deze dvd (nog) niet gekocht maar wel al vele anderen gedownload en veel plezier van gehad (veel van geleerd). Over het algemeen krijg je veel info/technieken in ca. 60 minuten.

    Groetjes
    Anna

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke poezenstempel!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  6. Mooie kaart met leuk gevonden ballonnen en supergave letters!

    ReplyDelete
  7. Nee ik ken de dvd niet, ben even gaan kijken, ziet zo simpel uit maar totaly cool. Net zoals je kaarten, super leuk Dimphie!!

    ReplyDelete
  8. Wat een leuk kaartje, Dymphie!

    ReplyDelete
  9. Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog.
    Ben blij dat je geklikt hebt op de link en even bij mij hebt gekeken.
    Dat heb ik nu dus ook even bij jou gedaan, op alle plaatsen om je werk te bekijken.
    Het is altijd geweldig leuk om te zien wat andere mensen maken, vind je ook niet. Werkt heel inspirerend.
    Deze kaart is ontzettend leuk geworden en ik heb ook maar geklikt op de link om die mooie letters te maken.
    Klinkt simpel, maar meestal vraagt het wel wat oefening.
    Die van jou zien er in ieder geval top uit.
    Ben ook maar gelijk volger bij jou geworden bij het zien van al het moois :-))
    Lieve groeten Gery

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)