Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





2 March 2010

zijtafel
sideboard



Vandaag hielp mijn vriendin me om een zijtafel te maken van resten hout. Eigenlijk maakte zij de tafel en was ik het timmerhulpje, dat is een betere omschrijving van de taakverdeling... 
Today my best friend helped me making a sideboard from recycled timber. In fact she made the table and I was the sidekick, that's a better job description... 



De enige kosten die we hadden waren de schroeven en de huur van de hamerboor die nodig was vanwege de betonnen muur. Ik ben dol op meevallers :) 
Only costs were the screws and the rent of a power drill needed for the concrete wall. I love a good deal :)






Kijk, mooi ruimte voor de persen en rollen linnen en papier. De grote tafel is een keukeneiland van Ikea die we een aantal jaren terug ombouwden tot papierkast. Het ding is opgehoogd tot een, voor mij, prettige stahoogte.
Look, a nice place for the presses and the rolls linen and paper. The large table is an Ikea kitchen island. I got it a few years ago and we transormed it into a flat paper storage. It's increased in height too to a, for me, nice height to work on.


post signature

9 comments:

  1. Heerlijk zo'n vriendin;o) Ziet er goed uit!

    ReplyDelete
  2. That looks like a great addition to the room. What beautiful sunlight you have too. One could paint a lot of pictures in a room like that, or bind a lot of books!

    ReplyDelete
  3. je bent me toch een handig en vrindingrijk iemand, en leuk als je vriendin je dan ook nog helpt het te realiseren, je werkplaats ziet erg goed uit en lekker licht ook nog. groetjes van mij, Janine

    ReplyDelete
  4. Wat een goed idee, dat keukeneiland! Met die grote vellen papier weet ik zelf nooit waarheen.
    Leuk hobbykamer-ideetje toch?

    ReplyDelete
  5. Ziet me er een leuke,handige plaats uit waar je je zal kunnen uitleven!

    ReplyDelete
  6. This makes a great work station for all your projects....what more could a "bookgirl" ask for!!!

    ReplyDelete
  7. Super hobby-kamer idee!
    Lijkt me net zo handig als jouw timmervriendin :)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)