Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





9 March 2010

verjaardagen
birthdays

Misschien is het deez' en geen' opgevallen dat ik geen groot kaartenmaker ben, toch vind manlief dat ooms en tantes van boven de 80 een kaartje van mijn hand 'verdienen' wanneer ze jarig zijn :)  
Maybe someone noticed cardmaking isn't my strongest talent. Even though my love says aunts and uncles older than 80 'deserve' a handmade one by me :)




Hij vindt zelf de eenvoudige kaarten met strakke lijnen het mooist, dus hij krijgt het zoals ie het hebben wil. Is voor mij ook wel lekker makkelijk ;P
He likes simple cards with clean lines the most, so that's what he get. Makes it easy for me too ;P




Restjes stijfselpapier, bloemenponsjes, ArtJourney stempel.
Scraps paste paper, flower punches, ArtJourney rubberstamp


post signature

10 comments:

  1. Ja, kaartjes zijn leuk. Ik verstuur de laatste tijd steeds e-cards, maar nu ik mijn eigen foto's en 'archief' aan het ordenen ben, kom ik die oude kaartjes opnieuw tegen. Toch wel leuk om die te lezen. Met die e-cards zal dat niet kunnen. Ik moet misschien ook de raad van jouw man opvolgen, want hij heeft eigenlijk gelijk, en dat niet alleen voor mensen van boven de 80 ;-)

    ReplyDelete
  2. en dat noemt zich geen groot kaartenmaker, ik vind ze prachtig, en manlief heeft gelijk, ooms en tantes verheugen zich op zo'n kaart. Greetz van mie

    ReplyDelete
  3. Kaartjes voor élke leeftijd!
    Héél mooi gemaakt!

    ReplyDelete
  4. Hoe een simpel ontwerp heel effectief kan zijn! Schitterende kaartjes!!

    ReplyDelete
  5. Je bent creatief en je werd uitgedaagd! Dit project kon niet mislukken, het zijn stijlvolle kaarten geworden. Lucky boy, die zo op zijn wenken bediend wordt!

    ReplyDelete
  6. Mooi zijn ze! Eenvoud siert de mens;o)

    ReplyDelete
  7. i really like your cards! really nice design...your relatives will love them!

    ReplyDelete
  8. u make cards really nice!!! i think that you are very successful also in that field, making cards..

    ReplyDelete
  9. are you kidding!? I think your cards are lovely and you have such great design skills. This clean, simple look is something I try so hard to achieve but it is really a skill that is hard to learn.

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)