Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





10 February 2010

nieuw boekbindblog
new bookbinding blog

Vanuit België houdt Luna ons van haar boekbindweetjes op de hoogte: Cailunart
De foto's en berichten op haar spiksplinternieuwe blog zien er alvast aantrekkelijk uit, ik ben heel benieuwd wat er allemaal nog volgt. Breng haar blog eens een bezoekje en zeg 'hallo' namens mij :)




From Belgium Luna is keeping us posted with her bookbinding knowledge: Cailunart.
The photos are delightful and her posts are chockful of information, I can hardly wait to see what else she has coming. The posts are bilangual: Dutch and English, I'm sure she will welcome you all to pay a visit at her blog and when you do go there please say 'hi' from me :)






post signature

3 comments:

  1. hee dimphie ben net ff gaan kijken, ja dat boek der boeken, mooi toch ;)0 grusse van janine

    ReplyDelete
  2. Bedankt voor de link! Weer een leuke blog in mijn reader :)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)