Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





18 August 2008

Shrine project

Na de zomerstop weer aan de slag voor het shrine-project in een van de Yahoogroepen. De opdracht deze keer om er een dak op te maken en het kastje in drie kleuren te verven, waarvan één een metallic kleur moest zijn.
Now the summer break is over I'm in swung for the shrine-project in one of the Yahoogroups. The assignment was to add a top and to paint the shrine with three colours, including one metallic paint.




Mijn kastje is geverfd met blauw, paars en zilver.
I've painted the shrine with blue, purple and silver.


Als dak heb ik een stuk vulkarton gebruikt, het heeft een leuke honingraatstructuur binnenin, dus dat komt mooi uit. Een paar geroeste schroefjes, die ik in de gereedsschapskist vond, houden het ding op z'n plaats.
For the top I used cardboard with a honeycomb structure, very cool material. Some rusted screws found in my stash hold it in place.


Mijn vorige shrine-projectberichtjes vind je hier: klik
My previous shrine project posts can be found here: click

2 comments:

  1. Stijlvol! Spannend he de volgende opdracht;o)

    ReplyDelete
  2. erg crea ;)
    op naar het volgende kunstwerk, ik lees mee ;)

    gr
    Marja
    http://www.goedhuysverf.nl

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)