Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





2 May 2014

in de bieb 2
in the library 2

"Als je de Facebookpagina van mijn blog volgt, heb je het misschien al opgemerkt :) Een aantal van mijn handgemaakte boeken staat tot eind juni ten toon in de vitrine van de bibliotheek Westland, vestiging Naaldwijk."
Dit hierboven is nagenoeg dezelfde tekst als ik een half jaar terug postte (klik), op de plaatsnaam en datum na dan :)
When you follow my blog's FB-page (which is in Dutch only) you might have noticed it :) A few of my handmade books are being showcased in a local public library again.




Het is best spannend om je spullen in levende lijve aan de wereld te tonen. De boeken op deze planken zetten, voelt toch heel anders dan foto's op een blog plaatsen...
It's quite exciting to show one's makings to the world like this. Placing the books on these shelves gives me a totally different feel than blogging about it...




post signature

8 comments:

  1. Deze prominente plek heb je meer dan verdiend, Dymphie! Geweldig dat nu ook mensen jouw prachtige werk kunnen bewonderen, ook al bloggen ze niet en hebben ze geen FB.
    Gefeliciteerd!!!

    ReplyDelete
  2. Hier kun je en mag je super trots op zijn, prachtig!

    ReplyDelete
  3. Dat lijkt me idd een spannend en opwindend moment en ook een heel bijzonder gevoel.
    Nu is het niet meer alleen van jezelf, maar gaan mensen er iets van vinden!!
    En ik weet gegarandeerd zeker, dat ze het hartstikke mooi gaan vinden, Dymphie.!
    Jouw boeken en bindingen vallen voor mij onder de noemer kunst en zoals altijd met kunst, de één vindt het mooi en de ander heeft er totaal niks mee en dat mag.
    Geniet ervan en ik wens je een heel fijn weekend.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  4. Wat staan ze daar weer mooi! Heel mooie collectie! Daar zal vaak naar gekeken worden denk ik.

    ReplyDelete
  5. The books you create are so special and wonderful they should be shared with everyone Dymphie!
    Congratulations on this well deserved honor...it makes me smile and feel very happy for you!!!
    Happy May
    oxo

    ReplyDelete
  6. Fier op jezelf moet je zijn en de kijkers zullen zeker genieten van al dat moois.

    ReplyDelete
  7. Gefeliciteerd! Die kunstwerkjes mogen gerust eens in de schijnwerpers staan!

    ReplyDelete
  8. Dymphy , van harte gefeliciteerd je bent het waard !!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)