Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





29 May 2013

een simpel memobord
a plain memo board

Er moest een nieuw memobord komen in de keuken en dat werd een glasplaat uit de oude koelkast. Natuurlijk wilde ik er een fraai filosofisch citaat op schrijven voor de blogfoto's, maar toen ik vanochtend beneden kwam las ik dit:
There had to come a new memo board in the kitchen and a glass plate from an old fridge was easlily found. Of course I planned to write a nice philosophical quote on it to for the blog photos, but when I came downstairs I read this:
'magnum ice cream - bonbon bloc dark chocolate'

tsja, daar kan geen filosofie tegenop ;)
well, that beats any philosophy ;)
Wasknijpers met washitape om te gebruiken als klemmetjes
Cloth pins with washi tape to use as note clamps
Zijn er nog ergens wasknijpers met een stevige veer verkrijgbaar? Al wat ik vind ligt met een paar keer uit elkaar...
Het pennenbakje vouwde ik met deze instructies: kaarthouder van David Donahue in een video van Leyla Torres.
The pen holder is folded with this instructions: card holder by David Donahue in a video by Leyla Torres.



˚˚˚˚˚˚˚˚

Nu nog whiteboard stiften aanschaffen, dan hoef ik niet meer met Glassex in de weer :)
Only thing is to buy some white board markers for easy board cleaning :)





post signature

14 comments:

  1. dat is lekker...... eh een handig memobord.

    ReplyDelete
  2. Hahaha, wat een snoeperd. Doe voor mij maar een bonbonbloc melk, hou niet zo van puur :o) Wel een gaaf memobord.

    ReplyDelete
  3. Ha, chocolade verslaafden in huis?
    en wasknijpers met goede vering, tsja, die vind je niet meer zo makkelijk tegenwoordig. De oude uit mijn knijpermand zijn nog van die kwaliteit.

    ReplyDelete
  4. Een snoeper in huis, zoveel is zeker :)
    Wat een leuk recyclage idee Dymphie. Heel mooi! En ook al zijn ze niet zo sterk, het zijn toch hele mooie knijpers. En een superleuk houdertje voor die altijd wegrollende pennen!

    ReplyDelete
  5. Leuk idee zo'n memobord!
    Staat gezellig met die wasknijpers.
    Die pennenhouder heb ik het weekend nog gemaakt om m'n naamkaartje op te zetten!
    Simpel maar zeer doeltreffend...

    Je keuken komt er toppie uit te zien zo, leuk met je tafel die er heel goed uit is komen te zien!!!

    ReplyDelete
  6. Slim idee, dit memobord. De knijpers erbij zijn ook super!
    Het is al meteen goed in gebruik genomen :)

    ReplyDelete
  7. Houden zo, zou ik zeggen (-:
    Misschien is het een idee om er een close-up foto van te maken, te printen op folie en daadwerkelijk achter de glasplaat te lijmen. Heb je voor altijd een filosofisch memo bord

    ReplyDelete
  8. Washi-knijpers :-)

    Enom met Herman Finkers te spreken:
    Niets zo charmant als een spreuk aan de wand
    Maar die van meneer Dymphie doet het ook heel goed!

    ReplyDelete
  9. Wasknijpers zijn een drama tegenwoordig. Ik zoek al jaren naar goed. Er zal straks wel een bedrijf komen dat -heeel dure- en ouderwets degelijke wasknijpers op de markt brengt met NIEUW!!! heel groot op het etiket.
    Leuk recycle idee zo'n memobord.

    ReplyDelete
  10. Chocolate and ice cream cover a lot of territory and are definitely a part of my philosophy ;)
    Great message board and clips (whatever did we do 'before' washi tape!)
    oxo

    ReplyDelete
  11. elke dag een stukje pure chocola en een glaasje rode wijn schijnt erg gezond te zijn ☺
    groetjes, Evelyn

    ReplyDelete
  12. yes, pleasssse niet vergeten those Magnums:):):) he probably ate them all by now didn´t he:)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)