Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





25 July 2010

zondag
sunday




een paar leuke dingen van afgelopen week
  • nieuw papier voor de voorraad
  • de roos van de buren groeit nu echt onze tuin in
  • 10 blogberichten in één week (oeps)
  • boekje naaien
  • me afvragen of vissen beter passen dan ballonnen ('t is in ieder geval grappiger)


a few fun facts from last week
  • new paper in stash
  • the neighbour's rose is really growing into our garden
  • 10 blogposts in one week (oops)
  • sewing a booklet
  • asking myself if fish fit better than balloons (funnier for sure)


post signature

8 comments:

  1. hahahaa, ik vind beide passen, vissen en balonnen, maar je blauwe kunstwerk is weer erg mooi, waar hang je die op? Fijne verdere zondag nog, grusse van janine

    ReplyDelete
  2. Bij dat mooie blauw passen zowel vissen als luchtballonnen. De rode strook en het hart vormen hier een soort "pijl", ook leuk :)

    ReplyDelete
  3. Het rode is gebleven, leuk, en ik geloof dat je al direct in je nieuwe papier gehakt hebt :) Mooie vissen!!
    10 blogberichten is leuk, ja, ook voor ons :)

    ReplyDelete
  4. doe er volgende week weer maar tien hoor ;-)
    en leuk dat je ook zo aan het schuiven en proberen bent, ik kan soms over een simpel kaartje zo lang meuten, met lintjes en kantjes en papiertjes en verf, maar 't blijft leuk hoor, wat je ook doet..

    ReplyDelete
  5. I just love what you did with this bicycle!!! So inventive ,,,the color, the images used...it is tooooo coooool girl!! Fresh and modern...like you :)

    ReplyDelete
  6. Mijn voorkeur gaat uit naar deze, hier komen de prachtige transfers mooier tot zijn recht

    ReplyDelete
  7. De vissen zijn inderdaad grappiger en die 10 blogberichten vind ik helemaal niet erg! En met al dat nieuwe mooie papier kan ik bijna niet wachten op je volgende blogbericht, laat maar komen Dymphie ;o)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)