Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





15 July 2010

patronen maken
making patterns





Op de foto een deel van mijn voorraad 'gereedschap' om patronen in verf te maken. Zoals je ziet is alles in huis bruikbaar... sinaasappelnetjes, sponzen, bubbeltjesplastic, kurken, gaas, bodemplaten. Allemaal voor het maken van stijfselmarmers en allerlei achtergronden met acrylverf. Eens samen op de foto gezet voor een van de lessen die ik online volg bij Julie Prichard en Chris Cozen.


On this photo you see part of my pattern making 'tool' collection. As you can see everything in house is usable... netting, sponges, bubble wrapping, whine bottle corks, mesh, tube trays. All for making patterns in pasted papers and all kinds of acrylic paint backgrounds. Rounded up for one of Julie Prichard's and Chris Cozen's online workshops. 


post signature

5 comments:

  1. Ik denk dat dit zeer inspirerende lessen zijn!
    Je maakt ons wel benieuwd nu natuurlijk :)

    ReplyDelete
  2. what a great looking display of good old "tool salad"...almost looks as good as your "book salad"
    from previous posts:) Do show us what you end up creating with this array of tools.

    ReplyDelete
  3. wauw, nooit geweten dat je dat allemaal kunt gebruiken, maar ze hier zo te zien, makes sence :)) ben zeer beneiuwd anar de eindreslutaten meid, het lijkt me een hele leuke cursus. groetjes van mij en thanks voor je weet wel. Janine

    ReplyDelete
  4. De meeste zouden dit weggooien maar voor een creatieve 1000-poot zoals jij zijn dit waardevolle materialen. Succes met de cursus, ben benieuwd naar het resultaat... Wordt waarschijnlijk nog vervolgd?
    Groetjes

    ReplyDelete
  5. Met eenvoudige spullen kan je een heel mooi resultaat bekomen,soms kan het zo simpel zijn..

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)