Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





30 July 2010

loslaten
let loose



Loslaten is het devies als het kleurenmengen niet loopt zoals je wilt...
Let loose is the motto when color blending doesn't go as one wants it to go...




en dan maar een klein (A5) éénkaternboek van dat vel maken.
and turn the sheet into a small one section book.





Acrylverf en oostindische inkt op aquarelpapier, 40 bladzijdes (kantjes) glad 120 grams papier, A5 formaat, 'twist' binding (Keith Smith).
Acrylic paint and indian black ink on watercolor paper, 40 pages (both sides counted) smooth heavy weight paper, appr. 8,5x6". 'twist' binding (Keith Smith).


Het 'loslaten' ga ik maar letterlijk nemen. Dus, wie wil er goed voor zorgen? Dan zijn we allebei blij met deze loslaatactie, ik omdat dit monstertje uit het zicht verdwijnt, jij omdat je er een krabbelboekje erbij hebt :) 
(en als er meer liefhebbers zijn laat ik zondagavond maandagavond de randomdinges er op los)
I'm going to take the 'let loose' literally. So, who wants to take good care of it? We will both benefit from this let loose action, I because the little monster goes out of sight, you because you can have an extra scribble book handy :)
(and when there are more who want to receive it I will get the random thingy into action sunday monday evening)



post signature

18 comments:

  1. Schitterend en oh zo moeilijk, los laten. Thema van mij leven;o)

    ReplyDelete
  2. Zo'n monstertje vind ik dit niet hoor. Moet vanaf nu af en toe al eens iets opschrijven, ik zou het kunnen gebruiken dus :)

    ReplyDelete
  3. ik vind m helemaal niet lelijk.. het heeft wel wat. En het gebeurt mij ook vaak, dat ik iets voor ogen heb, maar dat het heel anders uitpakt. \loslaten die handel ;-)

    ReplyDelete
  4. Ik vind hem super, kleuren en cirkels zijn mooi gekozen.

    ReplyDelete
  5. Nou Dymphie - helemaal geen monster! En ik hou van rood, dus.... ;-D
    Annie

    ReplyDelete
  6. Ik vind 'm juist mooi! Dus ja, ik help je er graag vanaf;)

    ReplyDelete
  7. HIHI, zo'n monstertje is hier altijd welkom! Ik vind het wel een mooi boekje hoor!!

    ReplyDelete
  8. Zelfs van een monstertje maak jij een beauty ;o)
    En ja dit kleine monstertje SORRY beauty wil ik wel adopteren.
    Een fijn weekend!

    ReplyDelete
  9. Nou Dymphie,

    Ik wil me er wel over ontfermen. Mocht ik het krijgen dan zal ik ook wat loslaten, ik heb wel wat origami papier liggen dat ik wel los wil laten, is dan misschien wel een leuke ruil :-]

    ReplyDelete
  10. ohhhhh me,me,me, and the little monster would hit it off wonderfully!!! I´d give it a good home and feed it monster snacks regularly!!!! I´d even introduce him to a BIG BATCH of fellow monsters I have hanging around my studio ssssoooo , trust me, he won´t ever be alone!!!

    ReplyDelete
  11. Ik vind dat je aardig losgelaten hebt;o) Prachtig, helemaal mijn kleuren!!

    ReplyDelete
  12. Ik kom gewoon effe langs om te zeggen dat ik dit toch wel een heel leuk boekje vind. Maar omdat ik al eens 1 van je gelukkige winnaars was, doe ik niet mee met de verloting ;)

    ReplyDelete
  13. hahahaa, wat leuk beschreven Dimphie, en monstertje ziet er prachtig uit voordat ze ergens op reis gaat :)) groetjes van janine

    ReplyDelete
  14. fantastic how you turned your failed paper into this lovely monster

    ReplyDelete
  15. ik ontferm mij met plezier over jouw monstertje!

    groetjes

    ReplyDelete
  16. Little Monster (one or two) would be happy here in the bright sun and heat of Texas. Please consider sending him here to stay.

    Surfbunny

    ReplyDelete
  17. Een teken dat ik moet reageren? Ik stuitte van het weekend eerst op deze site: http://www.lsltn.nl/ en vervolgens bracht ik een bezoekje aan blog.

    Die site bracht me al behoorlijk wat inspiratie, waar ik natuurlijk weer mooi over zou kunnen schrijven in dat boekje... ;)

    Ik vind het helemaal geen monster, mooi juist!

    Groetjes, Nancy

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)