Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





26 July 2010

mail-art

Look what I received in my letterbox!
Kijk eens wat er bij mij in de brievenbus lag!


original mail art by Chris Cozen



Mooi hè? Ik was een van de geluksvogels die een orginele Chris Cozen ansichtkaart won bij de online lessen van Julie Prichard en Chris Cozen. Het is een lijstje waard, 'n prachtkaart in 't echt. 
Als je op het onderschrift klikt zie je welke lessen ze zoal geven. Zo, en nu tijd om even te kwasten :)


Wonderful, not? I was one of the lucky birds who won an original Chris Cozen postcard in one of Julie Prichard and Chris Cozen's online classes. It's totally frame-worthy, so wonderful in real. 
When you klik on the caption the link will bring you to the classes the two teach. Now, off painting :)


post signature

5 comments:

  1. Je bent een grooooote geluksvogel!!
    Maar het is je van harte gegund, dit zou ik ook inlijsten.

    ReplyDelete
  2. What a wonderful piece and lucky you...oh yes, frame it...it will look great!!

    ReplyDelete
  3. Wow die is schitterend! Je bent echt een mazzelaar en hij is zeker een lijstje waard.

    ReplyDelete
  4. bofkont, ik dacht dat het een tasje was, zo echt ziet het uit, mooi hoor, geniet er maar van, grusse van mij

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)