Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





31 July 2010

R.I.P. little monster

little monster committed suicide, it was not a pretty sight and i will spare you the gross details, but a book press and some glue contaminated paper was involved... 


klein monster heeft zelfmoord gepleegd, het was geen fraai gezicht en ik zal je de gruwelijke details besparen, maar er kwam een boekenpers en papier met lijm erop aan te pas... 










The give-a-way still goes on, i will create a new little monster.

Het weggevertje gaat gewoon door, ik maak een nieuw klein monster.


post signature

6 comments:

  1. ocharm klein monstertje, het was toch hopelijk pijnloos? ;)0

    ReplyDelete
  2. aaahhhh...hij voelde gewoon dat 'ie weggestuurd zou worden ;)

    ReplyDelete
  3. What!!! The little monster is no more!!!! How sad:) We are anxious to see his/her brother or sister monster.

    ReplyDelete
  4. me, me, me, pleeeeze! i LOVE little monsters!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. 't Was dan toch voor het ongeluk geboren geloof ik. Spijtig dat het niet meer recht te breien was :(

    ReplyDelete
  6. Hopelijk heeft het kleine zusje of broertje meer geluk ;o)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)