Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





27 July 2010

viltzeep
felted soap

Ik wilde zoiets proberen vanaf het moment dat ik ze de eerste keer zag: gevilte zeepjes! Vandaag was ik bij Hermine (mijn vilt-goeroe) en tussen het kletsen door hadden we tijd voor zo'n zeepje. Ik blij :)
I wanted to try my hand on this as soon as I spotted these cute items: felted soaps! Today I visited Hermine (my felting guru) and while chatting we had some time felting one. Happy camper here :)




Hermine bedankt voor het viltlesje, ik denk dat ik toch een beetje om ben ;)
Hermine thanks for the fun felting lesson, I think I need some felting wool myself now ;)
post signature

6 comments:

  1. hehe, had je me niet mee kunnen nemen? Ik wil ook zo graag beginnen :)) meid het ziet er erg leuk uit, groetjes van mij

    ReplyDelete
  2. Zo...weer wat geleerd! Ziet er goed uit!!

    ReplyDelete
  3. Graag gedaan. De meloenen waren alsof er een engeltje over je tong pieste. We hadden ze met zjin drietjes in no-time verorberd.

    ReplyDelete
  4. After I saw Hermine's amazing soap chain this morning, I just had to stop by and visit Dymphie! She is so amazing isn't she = WOW!
    And look at you, I think you DO need some wool ... your bar of soap is beautiful ... nice clean hands too hahaa!
    Thank you also for the shout out, very kind of you! You girls make ME want to felt again!
    oxo

    ReplyDelete
  5. Ziet er zeer mooi uit! Jullie enthousiasme werkt aanstekelijk :)

    ReplyDelete
  6. Errug mooi, leuk zo samen! En wat zijn er toch veel leuke dingen te doen;o)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)