Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





7 July 2010

bloemetjeskaart
flower card

Bloemen voor een volwassen verjaardagsmeisje :)
Flowers for a grown-up birthday girl :)





Cakepapiertjes met zulke leuke kleuren laat je natuurlijk niet in de winkel liggen. Platgeduwd lijken ze wel een beetje op bloemen en dan vooral als er een leuk motiefje op gestempeld is.
Such fun colored cupcake liners have to come home with me when spotted. Flattened these liners look a bit like flowers, especially with a nice design stamped on them.




De binnenkant is wit, goed om allerlei kleuren te stempelen. De steeltjes heb ik ook uit zo'n rondje geknipt, net als de blaadjes.
The inside is white, good for stamping colors. The stems are cut from a liner as are the leafs.


•••••
Happy Birthday Anneke!
When your back home be sure to eat some cake while fiddling on your kitchen table :)
••


post signature




p.s. flower stamp: Frangipani by Darkroom Door

12 comments:

  1. wat een leuk idee, die liggen hier bij de 1 euroshop, maar nog nooit aangedacht om er iets anders mee te doen dan cakjes bakken :)) enigggggggggggggggggg idee. En ja, wordt onze anneke vandaag 50, bohhhhh wat oud hé? :))))) hahahahaa,fijne dag meid, grüsse van mij, Janine

    ReplyDelete
  2. Wat een super idee. Bedankt voor het delen.

    ReplyDelete
  3. Niets is nog veilig, in alles zie je materiaal om iets mee te maken.
    Zolang je jouw interieur maar niet begint te slopen ;o) mag je van mij nog even doorgaan met zulke prachtige kaarten.
    Groetjes

    ReplyDelete
  4. Super idee!!! En een heel leuk kaartje heb je ermee gemaakt :)

    ReplyDelete
  5. Slim!!!! Wat een leuke kaart is het geworden.
    Prachtig gebruik gemaakt van cakepapiertjes en stempel!

    ReplyDelete
  6. What a wonderful idea! Absolutely lovely!

    ReplyDelete
  7. Supermooi, Dymphie!!!
    Ik ben er heel erg blij mee, dankjewel, van een verrassing gesproken! Sinds ik eens een nieuw boekje ruïneerde met koffie, eet of drink ik niet meer "while fiddling" :)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)