Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





24 July 2010

nieuwe voorraad
new stash

Alsof ik wat nodig had... maar er lag een kadobon te branden in m'n tas :)
As if I was in need of it... but there was this giftcard burning holes in my purse :)



Gekleurd linnen garen, mijn 'zelfkleurexperimenten' zijn even op de lange baan geschoven.
Linen thread in several colors, my self dyeing experiments are postponed for the time being.




Een pak origami papier in fraaie kleuren en motieven.
A package origami paper in nice colors and patterns.



Een paar vellen boekbindpapier (vissen, vlinders, japanse tekst, etiketten) die ook prima voor collagewerk zijn te gebruiken. Mooi bedrukt, soepel, stevig papier, heerlijk. De vellen zijn enorm: 70x100cm, dus ik kan even vooruit.
A few sheets bookbinding paper (fish, butterflies, japanese text, labels), these can be used for collage work as well. Nicely printed, smooth sturdy paper, love it. These sheets are huge: appr. 27,5"x39,4", seems I can go ahead for awhile.




post signature

9 comments:

  1. Heel mooie kleuren, het linnen garen! Prachtige keuze papier ook, ziet er allemaal even mooi uit!

    ReplyDelete
  2. ziet er mooi uit, ben benieuwd waar je dit soort spullen haalt? En wat je er mee gaat maken natuurlijk ;-)

    ReplyDelete
  3. hi wilmi,
    ik heb geen email-adres van je, dus maar zo. Vanmiddag was ik in Den Haag bij Damen, kleine zaak qua oppervlakte, maar met een grote collectie papier, linnen e.d.

    ReplyDelete
  4. heerlijk he, bonnen uitgeven voor knutselmateriaal, zalig,,,,, ik zou zo met je meedoen. :)) en je hebt mooie spullen gekocht, ben erg benieuwd wat je er weer van gaat maken. groetjes van Janine

    ReplyDelete
  5. Super spullen, heerlijk om zo te shoppen.

    ReplyDelete
  6. Je voorraad met supermooie spulletjes aangevuld. Alleen al er naar kunnen kijken lijkt me al leuk, en plannen wat je ermee gaat doen.

    ReplyDelete
  7. a girls gotta have what a girls gotta have :) great pics of your fun stuff!

    ReplyDelete
  8. Wat grappig.. ik ben die dinsdag ervoor bij Damen geweest.. Wat een traktatie is dat altijd he... Van die laatste heb ik ook ingeslagen... ;-) Veel plezier ermee!!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)