Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





3 March 2013

vrolijke bloemen op zondag
happy flowers on sunday

Ook leuk tijdens een pauze is een terugblik
While on a break it's fun to look back a little

6 maart 2007:
March 6 2007:

Ik vind het nog steeds een leuke vrolijke bloemenboel, het orginele bericht vind je hier: 'vrolijke bloemen' en het groene randje met bloemen in allerlei talen vind je hier: 'bloemen delen'.
Fijne zondag!
I still think it's a happy flower lot, the original post is here: 'happy flowers' and the green border with flower in several languages can be found here: 'sharing flowers'.
Wish you a wonderful sunday!


     post signature

11 comments:

  1. Had toen nog geen blog, dus voor mij is ie helemaal nieuw. Prachtig die grote bloem en super die tekst bloem in diverse talen.
    Fijne zondag,
    Ini

    ReplyDelete
  2. Voor mij is tie ook nieuw. Een hele mooie bloem, waar ik vrolijk van wordt.

    ReplyDelete
  3. Wat een vrolijk geheel is dit! Het woordenrandje met 'bloem' in alle talen vind ik heel leuk en ook het idee van de bloemstelen met gezegdes over bloemen. Twee heel fleurige bladzijden in je journal!
    Marian

    ReplyDelete
  4. Waar is de tijd,
    maar die bloemen blijven mooi!

    ReplyDelete
  5. Ook ik had toen nog geen blog en ook voor mij een nieuwe kaart. Heel leuk! Past zo mooi in de lentemaand (-:

    ReplyDelete
  6. Jij hebt echt de leukste pauze die ik ooit heb meegemaakt.... Niks stil op je blog maar vanalles onder de planner zitten ;)) leuke vrolijke kaart en yeahhhhh. Helemaal op tijd, de lente begint morgen ;))

    ReplyDelete
  7. So pretty and full of sunshine!
    Hugs,
    Gigi

    ReplyDelete
  8. Bijna 6 jaar oud en nog altijd supermooi! Bedankt voor het linkje!

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke pauze! Ik word echt happy van die mooie vrolijke bloemen!
    Dankjewel voor de terugblik!!

    ReplyDelete
  10. Past uitstekend bij het lenteweertje van deze week!

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)