Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





27 March 2013

voorjaar in de bol
spring on my mind

als in... 'voorjaarsschoonmaak, ik kom er aan!'
as in... 'spring cleaning, I'm coming!'
toevallig iemand zin om te helpen?
any chance for some help?
kunnen we daarna feesten :)
we can party afterwards :)
text: typewriter & hand lettering - pens: pitt artist pen & copic multiliner - stamps: homemade & stampington & magenta - inks: distress squeezed lemonade & india ink black 

post signature

12 comments:

  1. Dat is wel een hele vrolijke lentekaart. En achter het glas is het ook best lekker. Kortom, ik krijg ook een beetje de lente er van in mijn bol. Eens kijken maar eens beginnen met de gordijnen?

    ReplyDelete
  2. Voorjaarsschoonmaak? Nee dank je. Bij je in de les komen om te zien hoe jij zulke mooie kaarten maakt? Direct ;-)

    Lieve groetjes, Petra

    ReplyDelete
  3. loving the striking colours and design

    ReplyDelete
  4. Leuk, die creatieve lente in je hoofd! Nu nog in het echt...

    ReplyDelete
  5. Hola, dat gaat er bij jouw daar swingend aan toe, bij de lente schoonmaak :)
    Superleuke kaart! Mooi met dat gele strookje. Super combinatie van stempels ook.
    Mooi die typemachine letters maar je eigen letters mogen er ook zijn. Héél geslaagd!

    ReplyDelete
  6. Heel mooie kaart in leuke frisse kleuren! Prachtig gestempeld!!

    ReplyDelete
  7. heerlijk lente-achtig in tegenstelling tot het weer

    ReplyDelete
  8. Mooie originele kaart. Lentegeel. Voorjaarsschoonmaak? Hmmm. Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  9. ik kom niet helpen, ik heb de P aan P..oetsen..maar wel een erg ei-gelig kaartje, de lol springt je tegemoet!

    ReplyDelete
  10. Vrolijk ik ga zondag ook meerijden?

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)