Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





3 August 2013

label op zaterdag 17
tag on saturday 17

Een snel kadolabel
A quick gifttag
Duidelijk een geval van 'ik ging naar Ikea en bracht mee...'
Clearly a case of 'I went to Ikea and brought home with me...'
Er waren meer kleuren. Best trots dat ik die toch maar op de plank heb gelaten
They had more colors on the shelf. Proud to say I left those in the store

want eigenlijk ging ik alleen voor een paar kussens en hoezen... ;)
after all I only went to get us some cushions and covers... ;)


post signature

8 comments:

  1. Gaaf die tag, ik meot maar eens NIET naar IKEA gaan hahaha.

    ReplyDelete
  2. Ik reed gelukkig alleen maar LANGS ikea vandaag ;-) veel te leuk, dat spul, ik heb er nogal wat van, maar op de een of andere manier belandt t meestal alleen op de enveloppen en niet op de kaart /tag, toch maar eens proberen! Leuk!

    ReplyDelete
  3. Aj, nu "moet" ik binnenkort voor iets anders naar de Ikea...kwestie van ogen bijna dicht en hard door lopen dus? Mooi dit lekkere felle label! Zonnig en creatief weekend, Gerrina

    ReplyDelete
  4. Knap dat je je zo ingehouden hebt.....maar dit is wel een erg leuk kleurtje....!
    Leuk hoor je label!!!

    ReplyDelete
  5. Ojee, Ikea is bij mij om de hoek. Wat nu? Ach, voorlopig heb ik niets nodig(geloof ik).
    Mooi gemaakt en lekkere felle kleur. Hou ik wel van. Gr. Leonie

    ReplyDelete
  6. Mooi label!! En wat een wilskracht heb je :)

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke tape! Heel mooi label!

    ReplyDelete
  8. Heel leuk en vrolijk label!
    Wat gaaf dat ze dat bij de Ikea hebben, waar ik gelukkig niets nodig heb!!! Want dit zou ik vast niet kunnen laten liggen, zijn wel errug leuke rolletjes!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)