Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





1 May 2011

zondag
sunday

Deze week:
Last week:




  • 10 mini-kikkers in onze vijver, nog geen kwaakje gehoord. Misschien moeten ze nog een beetje groeien?
  • zon zon zon en een spatje regen
  • uit eten met collega's
  • denken over een boekconstructie




  • 10 tiny frogs in our pond, not a croak heard yet. Maybe they have to grow a bit larger?
  • sun sun sun and a drop rain
  • eating out with collegues
  • thinking about a book construction





Wat een schattige fotomodellen :) 
Fijne zondag nog!
Such cute photomodels :) 

Have a wonderful sunday!




post signature

    10 comments:

    1. Hallo Dymphie,
      Ik vind de natuur prachtig, maar eerlijk gezegd zie ik kikkers liever op een grote afstand. Geen idee waarom? Ze zijn best schattig (zeg ik dapper)
      Fijne zondag!
      groetjes Judith

      ReplyDelete
    2. Leuk hoor zo'n kikker familie!
      Maar dat kwaken hoeft voor mij niet zo...
      Ik zag gisteren een kikker bij mijn mini vijver, ben ik ook al heel blij mee en ik vraag me dan af hoe hij de weg heeft gevonden naar mijn voortuintje...

      ReplyDelete
    3. Wat kreeg je ze goed op de foto! Prachtig!!! Dat kwaken komt nog wel, dat houdt je straks nog uit je slaap :)

      ReplyDelete
    4. Met z'n tienen zullen ze zich binnenkort wel laten horen :) Leuke foto's!

      ReplyDelete
    5. oooo your frogs look great! Wait till summer comes...you might wish you never had a family of 10:)

      ReplyDelete
    6. O wat zijn ze klein, maar zoooooooo schattig! Ik hoop dat ze snel gaan kwaken, is altijd zo'n heerlijk geluid. Vogels, kikkers...het geeft me altijd een rustgevend gevoel als je ze hoort.

      ReplyDelete
    7. nou, ik heb 5 kikkers in een mega vijver en ze kwaken me de oren vd kop, ik dacht dat ik alle kikkereitjes had verwijderd, zie ik er nu ikweet niet hoeveel koelekopkes rond zwemmen, zucht, nog emer kwakkerten erbij. En de regen die jullie nodig hadden is vast hier gevallen want wij hadden storm en heeeel veel regen ☺ Maar nu weer lekker zonnetje. Geniet van een mooie week, lieve groeten van Janine

      ReplyDelete
    8. KWAAAAAK! Ik zal ze vast een beetje helpen met kwaken. Wacht maar af totdat hun concert begint ... Prachtige natuur in je eigen achtertuin.
      Groetjes van Yvon

      ReplyDelete
    9. @allen: we hebben tot voor een paar jaar terug heel veel kikkers in ons vijvertje gehad, lustig kwakend tot diep in de zomer, tot verdriet van sommige buren. Zelf zijn we blij dat ze weer terug zijn, ik sliep altijd prima op het gekwaak, maar ging 's nachts wel eens uit het raam hangen om "sssssttttt, denk om de buren'' te zeggen ;)
      Vorig jaar hadden we een drietal klene kikkers, geen gekwaak. Nu zijn het er tien, we wachten af...

      ReplyDelete

    Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


    Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

    Related Posts with Thumbnails

    yep, i'm counting too :)