Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





20 May 2011

inkijkje
glimpse

jawel, ik kan een enorme sloddervos zijn
yep, I can be an real sloven



Vandaag eindelijk eens dat ladenkastje een derde laag verf gegeven en aan m'n werktafel opgehangen. Magnetische busjes (Ikea) er tegenaan, de geverfde blikjes staan nog te drogen, die krijgen een andere plek.
Nu nog ondervinden of ik het zo handig vind (en wat er zoal niet in de laatjes zou kunnen).
Finally applied a third spray paint layer on the drawer cabinet and I've hung it on my work table too. Magnetic cans (Ikea) on the side, the other (painted) cans are still drying and will get another place in the room.
Now I've to find out if this is practical (and what not to put in the drawers).


post signature

11 comments:

  1. Heee, daar is dat leuke kastje wat klaar stond voor de volgende bewerking toen ik bij je was. Leuk om te zien hoe het nu aan de werktafel vast zit. Kan alles weer héél netjes worden opgeruimd, ha ha! Even plagen hoor!
    Wel een strak plan zo tegen je werkbank aan.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  2. wat een idee met die busjes, erg goed van je, en ja, ik kan opruimen wat ik wil, uiteindelijk ligt mijn tafel weer vol rommel ☺

    ReplyDelete
  3. Hey Dymphie,
    Alle kleine prutsdingetjes zal je nu binnen handbereik hebben. Leuk werkje om het te vullen. Maar als het zoals bij mij is, zal het zeker vlug vol zijn.... Heb je nog plaats voor zo'n bakje aan de andere kant? (hi,hi)Het is in ieder geval een leuk idee.
    Groetjes,
    Karin

    ReplyDelete
  4. looks great Dymphie, lots of nice storage...those long/wide paper shelves and the color is perfect too!

    my problem would be keeping the end of the table clear...things seem to pile up here everywhere!

    Happy Weekend to you and yours!

    ReplyDelete
  5. Nou, het begin is er! Je hebt het ladekastje een leuke kleur gegeven. Succes met het inrichten van de laatjes!
    groetjes, Judith

    ReplyDelete
  6. Het mooi geverfde kastje ziet er heel handig uit. Ook die magnetische busjes.

    ReplyDelete
  7. Looks pretty neat and organized to me, nice magnetic can idea from Ikea. xox Corrine

    ReplyDelete
  8. Ik denk dat het daar goed hangt, mooi binnen handbereik aan je praktische werktafel! Ik zou het zonder moeite kunnen vullen, dat kan jij vast ook :)

    ReplyDelete
  9. Lijkt me erg handig en het ziet er ook nog eens mooi uit!

    ReplyDelete
  10. Tof zo'n kastje in een frisse kleur. Het zal wel geen probleem zijn om het te vullen ;o)

    ReplyDelete
  11. Heel handig die ladenkastjes. Heb er ook een paar. Die magnetische doosjes vind ik super. Die kende ik nog niet.
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)