Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





9 December 2010

sharing links

Het werd eens tijd om m'n blog een beetje op te frissen, om te beginnen heb ik me op een nieuwe 'header' gestort. Ben er nog niet zeker van of ik 'm zo laat, beetje groot...☺
It was about time to restyle my blog a bit and I made a new blogheader to begin with. Not sure if I will keep it like this, it's huge... ☺




this weeks finds on the www:

just for fun
raindrop melody maker  


wonderful work
match boxes in december


clever solution
measure twice cut once (again)




post signature

9 comments:

  1. Gave banner!
    Leuk die luciferdoosjes!!!

    ReplyDelete
  2. Hele mooie banner, Dymphie. Je koos mooi foto's (leuk deze die doorlopen over 2 vierkantjes), hele sprankelende kleuren ook!
    Ik hoop dat je nu weer zin gaat krijgen in het maken van luciferdoosjes, na het zien van die superlink :)

    ReplyDelete
  3. Brrrr frisse banner inderdaad maar wel heel mooi. Het vat zo een beetje al jouw talenten samen ;o)

    ReplyDelete
  4. Ik vind hem geweldig, geeft helemaal weer hoe veelzijdig je bent!

    ReplyDelete
  5. Ik vind hem leuk;o) Wat heb je weer mooie dingen gemaakt!

    ReplyDelete
  6. your banner is fabulous.....i love hose photos showcasing your beautiful little books! wonderful links.....that woodcut is hilarious! xox

    ReplyDelete
  7. Wat een ontzettend leuke creatieve blog, ik ben volger geworden!

    Groetjes Heidi

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)