Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





6 February 2013

simple things

Een kaart met een extraatje
A card with something extra


Normaal A5 kaartkarton is wat te klein voor een vierkante kaart (of je moet een kleintje maken :)).
Voor deze gebruikte ik twee stukken, gerild op 13,5cm, in elkaar geplakt en vierkant gesneden. 
The usual cardstock comes in A5, a bit too small to make a square card (except when you aim for small :)).
For this one I used two pieces, scored at 5.3", attached to each other and cut into a square.


Dan lijkt het haast een boekje en kun je iets leutigs met de 'pagina' doen
This way it looks a bit bookish and you can do something fun with the 'page'


bijvoorbeeld een ieniemienie tafereeltje stempelen en een beetje doedelen :)
for instance stamp a tiny scenery and doodle some lines :)




stamps by HeroArts (text), Rajastamps (kitten and moose) & unknown (smiley) - india ink black - copic multiliner 0.1


Aanvulling :)
Edit :)


Ik had twee stempels klaarliggen om uit te kiezen voor deze kaart, zette ik prompt de 'verkeerde' op de kiek en dat zag ik pas toen ik deze post gepubliceerd had :) 'Simple things' is van HeroArts, 'Stop playing' is van Stampington.
I had two stamps on my table to choose from for this card and of course I grabbed the 'wrong one' to take a photo from, only to be noticed when the blogpost went live :) 'Simple things' is by HeroArts, 'Stop playing' by Stampington.

post signature

12 comments:

  1. Een goed idee het papier zo te gebruiken! En 'n hele leuke kaart zo! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  2. Leuk om op zo'n manier een vierkante kaart te maken!!!
    Leuk met die "leutige" binnenkant!
    Fijne avond,

    Jolette

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke kaart en er zit een leuke flap nog achter waar je wat moois op kan schrijven. inderdaad een kaart met een extraatje.

    ReplyDelete
  4. ik vind 'm geweldig leuk! heel gaaf om in de brievenbus te ontvangen!

    ReplyDelete
  5. super leuke kaart, en dat gedoedel is ook weer helemaal top gelukt, echt te gek... heb het gepint this dat ge et wit ☺

    ReplyDelete
  6. Wat een goed idee en leuk uitgevoerd, Dymphie! Ook knap hoe je dat tekststempel hebt veranderd...LOL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, dat heeft nog even geduurd voordat iemand daar een reactie op gaf ;) Ik had twee stempels klaar liggen en de 'verkeerde' op de kiek gezet. Het was al donker toen ik de foto's bekeek, dus dat kon niet meer opnieuw.

      Delete
  7. Wat een fleurig kaartje,knap!
    Groetjes Carina

    ReplyDelete
  8. Love your card Dymphie...I have that stamp tucked away somewhere :)
    Clever use of the paper and your doodles bring it all alive

    Love your "Playing" stamp very much too!
    oxo

    ReplyDelete
  9. Leuk hoe je iedere keer je gebruikte spullen fotografeert. Hier heb ik wel even gezocht naar de tekst van de stempel :)
    Heel mooi kaartje, leuke vorm ook.

    ReplyDelete
  10. Prachtige kaart en wat een leuke stempels!

    ReplyDelete
  11. Jeetje joh, wat is dit een te gek kaartje geworden.
    Je moet maar op het idee komen om het zo te doen!! Knap hoor.
    Lekker weer anders dan al het andere.
    Kwam hem al tegen op Pinterest en heb hem gelijk gepind en daarna natuurlijk kijken bij de maker, et voilà , hier ben ik.
    Ik woon middenop die Veluwe en kom vééél te weinig bij het Kröller Möller.
    Dit is dan weer zo'n wake-up call.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)