Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





23 May 2012

feeling silly

'k vond een paar oude stempelafdrukken en zag een pons rondslingeren...
I found some stamped images in my stash and noticed a punch on my desk...






de naaimachine in stelling gebracht...
fired up the sewing machine...


en het eindresultaat aan de lampekap getaped
't Werd al donker, vandaar die wazige donkere foto's.
and taped the result on the lampshade
It was becoming dark already, hence the blurry dark photos.


post signature

6 comments:

  1. Mooi concept! Heel leuke kaart en die foto in tegenlicht vind ik wel heel geslaagd!

    ReplyDelete
  2. Kijk, das het begin van opruimen, alles aan de lamp hangen 😉en leuke kaart maakte je Dimphie, ik heb nog nooit een kaart zo bewerkt met naaien, moet ik toch maar eens doen..... Denk ik .. Hahah, ik zou zeggen ga door met opruimen, we genieten hier wel mee.

    ReplyDelete
  3. Een mooi kaartje is het geworden.

    ReplyDelete
  4. Hihi, ik wist niet dat Mona ook al een verknipte persoonlijkheid had, maar...het blijkt wel weer (volgens sommige geruchten had zij M(yasthenia)G(ravis) een spierziekte die ik ook in mijn vakkenpakket heb ☺☺☺) maar schizofreen..hmm..

    Mooi schizofreen, dat dan weer WEL ☺☺ en wat hangt ze er lekker bij..je zou toch niet zeggen dat ze zooo......

    Oh, wat een dom geleuter he, ik kan slecht tegen heet weer, dat blijkt weer eens, dan krijg je hersenverweking hahahahahha

    Mooi kaartje, (al ben ik zelf niet zo van de ´poppetjes´)

    Groetjes uit een tropisch noorden!

    ReplyDelete
  5. Ik vind het wel hele mooie restjes hoor

    ReplyDelete
  6. Goed dat die restjes niet verloren gingen. Leuk gefotografeerd!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)