Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





4 May 2009

50 books #25

Boek nummer 25 zou weer een losse vellen boek worden, deze keer genaaid op koord. Ben al een poos aan het tobben en het neemt tijd als je eigenwijs bent. Volgens Keith Smith's instructies heb je eigenlijk een naaibank nodig. Hij heeft gelijk... goede spanning houden is zonder naaibank erg, erg lastig :D  Ik tob natuurlijk gewoon door, het zal uiteindelijk wel boek 30 ofzo worden *lol*
Book #25 should have been one more single sheets one, this time sewn on cords. Struggling for a while now made me conclude Keith Smith is right. It's lots more easier when you use a sewing bench. Keeping tension on the cords is very very hard without one :D For the time being I struggle on, when finished it will be book #30 or so *lol*

Dus, voor wat wel nummer 25 is geworden heb ik het mezelf maar eens makkelijk gemaakt. Loonzakjes, gelijmde rug (Lumbeck) en een bruine zak als omslag.
So, for what did count now as book #25 I have gone the easy road. Envelopes, glued spine (perfect bound?) and a brown paper bag as cover. 






Vorige week heb ik weer eens een stempel gegutst. Mijn eerste woord :)
Last week I carved a new stamp. My first word :)







edit:

today i discovered this cool
FLickr group: bench monday
had to join in on the fun...

bench monday




post signature

7 comments:

  1. Super idee van die loonzakjes en wat een prachtige stempel!!

    ReplyDelete
  2. Dit is weer een fantastisch boek geworden en een heel leuk stempel!

    ReplyDelete
  3. Jeetje wat enig joh! Wat Janny ook al zegt, goed idee van die loonzakjes en je stempel vind ik super!

    ReplyDelete
  4. Good work! I like your stamp and the choice of type and arrangement you used.

    ReplyDelete
  5. Tof idee,en je stempel vind ik ook super...

    ReplyDelete
  6. Jij noemt het makkelijk...
    Weer een prachtig boek, en een geweldige stempel. Die zal nog vaak van pas komen!
    Bij Flickr kan alles :)

    ReplyDelete
  7. Vind het allemaal errug mooi ;-)
    Deze week ben je helemaal druk met alle leuke tips , bedankt daar voor.
    Lieve groetjes Rini

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)