Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





3 December 2013

box three



(la campagne au crépuscule)




copper acrylic paint - page from a 1923 french school exercise book






˚˚˚˚˚˚˚˚
Dit jaar maak ik tijdens de adventsperiode 24 luciferdoosjes. Om werkdagen en donkerte (foto's!) voor te blijven maak ik steeds een paar doosjes in één zitting, dat is leuk werken heb ik al gemerkt.
This year's advent period I'm altering 24 matchboxes. To stay ahead of working days and darkness (photos!) I'm making a few boxes everytime in one session. I've noticed this is a fun way to work.




post signature

4 comments:

  1. Je moet het maar bedenken elke keer.
    En dan ook nog een titel verzinnen....Toffe reeks!

    ReplyDelete
  2. He wat een leuk project. Enne heb je de flow met alle papiertjes al :-) ?

    ReplyDelete
  3. Ook deze spreekt me erg aan. Ga je straks ook een overzichtsfoto van alle 24 maken???? Werkt wel aanstekelijk hoor, ga eens kijken hoeveel doosjes ik nog heb :o)

    ReplyDelete
  4. Erg leuk project. Ben dol op luciferdoosjes. Waarschijnlijk ken je de Matchbook-boekjes ook he? Die zijn ook zo geweldig. Ben benieuwd naar de volgende. Gr. Leonie

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)