Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





11 April 2012

love it

Langzaamaan dragen we alle verhuisdozen weer naar beneden. Ik ben even over een paar stapels geklommen om een stuk papier en een verfstift op te graven. Voelt primaaaaaaaaa :) nu weer terug naar de dozen ;)
Slowly all moving boxes are carried downstairs again. I've climbed some piles to dig up a piece of paper and a paint marker, feels gooooood :) now back to my boxes ;)


Ruim een week geleden is er eind gekomen aan het posten van een dagelijkse creatieve link op DIOL. Er kwamen een paar prachtige bedankjes naar me toe, terwijl ik juist degene ben die zou moeten bedanken ♡♡♡
Over a week ago DIOL is stopped posting the daily creative link. Some wonderful thank you's arrived at my place, but really I'm the one that should say thanks ♡♡♡




post signature

6 comments:

  1. Ik zie smetteloos witte muren en een meubel denk ik. Dat komt goed daar bij jouw!
    Mooie spreuk! Leuk opgehangen ook met die tape. Je kreeg mooie bedankjes. Ons had je al bedankt hoor, je banner herinnert me eraan :)

    ReplyDelete
  2. Je hebt gekregen wat je toekomt Dymphie! Jij was het wel die DIOL hebt opgericht en waar we met z'n allen zo bijzonder van hebben genoten, waar we zoveel inspiratie uit hebben gehaald. De vaste DIOL-bloggers hebben daar hun enorme bijdragen aan geleverd, maar het initiatief kwam toch echt van jou.
    Heel terecht dus, die bedankjes aan jou!
    Kan niet wachten tot jouw papieren avonturen weer tot leven komen als alle papieren dozen met inhoud hun bestemming terug hebben gevonden. En jij zonder hink-stap-sprong je knutselspullen kunt bereiken.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  3. Hiephiep hoi, betekent dit dat je er weer bent?? Langzaamaan dus ;))

    ReplyDelete
  4. 't Is goed om weer een creatief begin te zien hier!!
    Mooie bedankjes, leuk opgehangen met allerlei tape :)

    ReplyDelete
  5. Oh Jezus! Ik ben de laatste tijd niet zoveel aan blogsurfen toegekomen en had het nieuws van het stopzetten van DIOL nog niet opgemerkt. Een beetje meer tijd voor jezelf en voor je eigen creatieve werk, zal wel fantastisch aanvoelen. DIOL was een fantastisch blog, maar toch wel tijdrovend voor de schrijvers. Ik begrijp de stopzetting.
    Rest me nog te zeggen dat ik heel erg genoten heb van het blog, en nog zal blijven verder genieten. Heel erg bedankt daarvoor, en natuurlijk ook voor het gastbloggerschap. Het was een eer!
    Ik hoop in de toekomst hier nog heel wat mooie projecten te zien verschijnen. Benieuwd naar wat er nog komt :)
    geniet er van ;)
    Els.

    ReplyDelete
  6. Dymphie,
    Dik verdiend al die bedankjes. Vind het heel jammer dat jullie gestopt zijn met DIOL, heb er heel leuke ideëen opgedaan. Maar goed, aan alles komt een eind en wie weet hierna weer iets heel anders!
    Veel succes nog met je verhuizing en vind het leuk je weer af en toe te zien verschijnen.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)