Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





19 November 2011

neem wat je nodig hebt #2
take what you need #2

Deze keer een ansichtkaart, wat minder woorden (wegens geen plek), maar *leut* erbij, een beetje vrolijkheid kunnen we tenslotte allemaal wel gebruiken :)  En ik durfde zelfs al een beetje 'losser' te schrijven, geen hulplijnen getrokken!
This time postcard size, less words (lack of space), but I added *fun*, a bit joy/joking can come in handy for everyone, not?  And I was courageous enough to work a bit more 'loosely', no guidelines!




Tussen de 'afscheurwoorden' heb ik perforaties gemaakt met een apparaatje van Tonic, kwam dat ding ook eens uit de kast :)
I've added perforation lines between the 'tear-off words' with a Tonic perforator, the tool was happy to see light again :)


post signature

8 comments:

  1. zo losjes geschreven vind ik het eigenlijk nog veel leuker.
    mooi hoe de letters boven het papier lijken te zweven.
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  2. Your writing is fabulous! love the idea of taking the slips off ...

    ReplyDelete
  3. Your writing is outstanding dear Dymphie...really classy!

    The words are SO inspirational and uplifting too!

    oxo

    ReplyDelete
  4. Geweldig! Wat ben je toch crea!! Heb je er al ergens een opgehangen?

    ReplyDelete
  5. Mooi die schaduwen! Die perforaties passen hier perfect. Heel mooie kaart!

    ReplyDelete
  6. Je kaart en poster zijn fantastisch!! Wat een mooi schrift en die schaduwen maken het helemaal af! Knap gedaan ;)

    ReplyDelete
  7. Dymphie je hoeft volgens mij die cursus niet meer te volgen!
    Ziet er erg goed uit!
    Leuke kaart zo!!!

    ReplyDelete
  8. en ik ben blij dat is bij mij aangekomen is!! Geweldig Dimphie!!! Dankjewel. lieve groeten van Janine

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)