Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





4 July 2011

in 't zicht
in sight





Oude knopen (uit m'n moeder's knopendoos), nieuwe knopen, papieren en stoffen bloemetjes en zo nog 't een en ander. Ik denk dat ik meer van die magnetische blikjes nodig heb (of beter nog: eens wat spullen op gaan gebruiken...)
Vintage buttons (from my mom's button box), new buttons, paper and fabric flowers and some other bits and pieces. I think I need more of these magnetic tins (or better yet: use some things up...)


post signature

7 comments:

  1. Staat hartstikke leuk aan de zijkant van jouw opgepimpte metalen kastje! Tja, hm, opgebruiken wat er in zit, ha ha, ik ken dat toch wel "luxe probleem".
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  2. Van deze doosjes heb ik me ook al willen meebrengen, als ik ze nog eens ergens zie ga ik dit gewoon doen. ;)

    ReplyDelete
  3. Those tins are a terrific idea, keeps everything right at your fingertips. xox Corrine

    ReplyDelete
  4. Dymphie,
    Ben een tijdje off-line geweest en zie dat ik ook hier weer vanalles gemist heb. Prachtige kaarten gemaakt. En het idee van die doosjes is super.
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete
  5. yes,,,it looks like you could squeeze atleast 4 or so more onto this cool littl cupboard you so neatly painted awhile back.... I need some of them tooooo! and the cupboard!

    ReplyDelete
  6. Daar heb ik er ook een paar van, maar daar zitten niet zo'n mooie hebbedingen in! Staat heel mooi bij je kastje!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)