Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





20 January 2011

van harte
congrats


Mijn digitale gefreubel van gister op een kaart verwerkt. Afdruk + kaart, dat zijn samen 2 lagen (+ dan nog het opgeplakte hartje). Ben blij dat m'n printer weer tot leven is gekomen, ik zie wel mogelijkheden met digitale onderdelen op kaarten ☺
Geen nieuwtje, toch even melden dat Godelieve al een heleboel werkstukken met digi-delen heeft gemaakt: klik


My digital fiddling from yesterday made into a card. Print + card, that are the 2 layers (+ the punched heart). I'm happy my printer revived, I can see possibilities using digital items on cards ☺
Not really breaking news, but mentioning it even though: Godelieve made a lot of projects using digital parts already: click




post signature

9 comments:

  1. Leuke frisse kaart heb je van je "gefreubel" gemaakt!!!
    Nou ik noem dit geen freubelen meer...:-]]]

    ReplyDelete
  2. Dit "moest" echt op een kaart, supermooi!!!

    ReplyDelete
  3. Het is een prachtige kaart geworden, leuk die hartjes!

    ReplyDelete
  4. Wat een mooi fris kaartje is dit geworden, en voor allerlei gelegenheden bruikbaar!

    ReplyDelete
  5. Super gedaan! Ik wist dat je digitale freubels mooi zouden staan op een kaart!
    Groetjes

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)