Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





22 August 2010

zondag
sunday

enjoy your freebie :)




terugkijken op afgelopen week:
  • de kozijnen worden mooi
  • 'deze is ook leuk' van een fris uiterlijk voorzien
  • banners, badges, buttons en ander digitaal werk (deze hierboven is een freebie)
  • man en buurman die bomen snoeien
  • licht en ruimte in de tuin
  • op het meest ongelukkige moment van het jaar stijfselpapieren willen maken (wat in de kop zit...)
looking back at last week:
  • the window casing will be so pretty
  • refreshing the design at 'deze is ook leuk'
  • banners, buttons, badges and various other digital work (the one above is a freebie)
  • husband and neighbour pruning trees
  • light and space in the garden
  • making pasted papers at most inconvenient moment of the year (what's in the head... *lol*)



post signature

2 comments:

  1. leuk die freebie, ik heb em gelijk meegenomen :)), en je weekoverdenkingen steeds leuker, :)) past wel een beetje in mijn straatje, bee positiv, dus ik denk dat ik er ook eens vaker over na ga denken :)) fijne zondag dimphie

    ReplyDelete
  2. Ja, dat digitaal werk is wel heel mooi, die freebie past dan weer in mijn straatje, bedankt!
    Die laatste zin doet mij wel in de lach schieten :)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)