Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





25 April 2010

inside the box
binnen het kader


gel medium transfer, rusty found objects, paper flower, handcarved rubber  heart stamp





gel medium transfer, roestige ringetjes, papieren bloem, handgegutste hartenstempel




(klik op de foto's voor een vergroting)
(click on the potos for an enlargement)



*** * ***

zondag, tijd om terug te kijken op de leuke dingen van afgelopen week

sunday, time to look back on the fun things from last week








de tulpen die mijn lief van de Keukenhof meebracht
mam en pap die 51 jaar getrouwd zijn
met bijna de complete familie aan tafel

het juiste lintje vinden
buiten eten
tranen lachen
ontdekken dat ik echt een nieuwe spijkerbroek nodig heb :)




** * **


the tulips my love brought me from Keukenhof
mom and dad's 51th anniversary
the almost complete family at the dinner table
finding the right ribbon
eating in the garden
laughing tears
discovering i really need new jeans :)






post signature

13 comments:

  1. OOW leuk en ook de binnenkant is weer geweldig!!
    Hedwig

    ReplyDelete
  2. Prachtig gemaakt ! Wel een soort geheimtaal voor mij maar ik heb google ;-) Gel medium transfer gevonden ! Onze ouders zijn in hetzelfde jaar getrouwd 51 jaar geleden ! Groeten Caroline

    ReplyDelete
  3. Gaaf doosje....
    Leuk geheel geworden met die verschillende materialen.

    ReplyDelete
  4. meid wat ben je toch een kunstenaar, prachtig!!!! En ook je weekmemories, genieten is een kunst. :)) groetjes van mij, Janine

    ReplyDelete
  5. Niet alleen de buitenkant is schittternd maar ook de inhoud is helemaal top!

    ReplyDelete
  6. Je kleuren zijn mooi aangepast aan het roest, hele mooie transfer ook. Prachtig geheel!
    Van jeans kan je ook boekomslagen maken :)

    ReplyDelete
  7. Ik vind het zó mooi! Het ziet eruit, alsof het een geheime geschiedenis met zich mee draagt...
    Nolleke

    ReplyDelete
  8. Very wonderful, and laughing tears - my favourite!

    ReplyDelete
  9. ik ben natuurlijk helemaal wild van die transfer, wat is die goed gelukt, je doosje in inderdaad een juweel meid!!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)