Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





4 January 2010

laugh and live more


rubberstamps by Paperbag Studios, Paper Artsy and Junque
04.01.2010


Toen ik m'n Nieuwjaarskaartjes wegstuurde bleek ik meer enveloppen te hebben geschreven dan kaartjes te hebben gemaakt (aaaahhhh regelaar dat ik ben). Eerst bedacht ik me om die enveloppen te bewaren tot later in het jaar, niet slim, daar zou niets van terecht komen. Dus... hup aan de stempel :)


When I sent out my NewYears cards I had more envelopes written than cards made (aaahhh so far for good management). At first I planned to save the envelopes for later use this year, no good at all, it wouldn't work. So... out came the box with rubberstamps :)


post signature

6 comments:

  1. I really like these cards...especially the one in the middle with the dotted side ;)

    ReplyDelete
  2. dus als ik het goed begrijp krijgt iedereen nu weer een kaartje van jou? Leuk joh, zullen ze zeker waarderen, de kaartjes zijn in elk geval erg leuk. erg leuke stempel. grusse von mir, jeany

    ReplyDelete
  3. En ze zijn mooi in het echt;o) Bedankt en alle goeds voor 2010!

    ReplyDelete
  4. oh, what adorable cards! They are so lively and fun!

    ReplyDelete
  5. ff zeggen ik zit voor anneke je kerst leperellos te zoeken dus ikkom weer veel oude logjes van je tegen, meid wat ben je toch een artiest, geweldigggggggggggg, doei verder zoeken

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)