Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





2 October 2007

Twisted Tuesdays

Ik heb de link aangepast, die moet het nu doen.
I've repaired the link, it should be working now.
*****

Vandaag start er een nieuw inspiratie blog:
Today a new inspiration blog starts:




Fluffy Fatbottom's Twisted Tuesdays weekly challenge.



Wat jammer dat ik vandaag en morgen geen tijd heb voor wat dan ook. Alleen de titel maakt me al nieuwsgierig...
It's such a pity I won't be home the next couple of days. The name of the blog alone is enough to make me curious...

3 comments:

  1. Dymphie de site werkt niet. Er staat, dat deze verwijderd is.

    ReplyDelete
  2. Ja gaaf he. En om nog meer van je tijd te snoepen heb ik je ook nog eens getagged oeps. Kijk even op mijn blog.

    ReplyDelete
  3. Ik dacht wel dat ik op jouw blog moest komen om die gekke dingen te ontdekken....hihihihihi....heel leuk meiske!

    XXXPatrice

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)