Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





27 May 2007

Tagged (nog eens *lol*)

Nellie besloot ook om me met gelijke munt terug te betalen...

Wat draag je nu:
m'n pyjama

Twee dingen die je hebt in je relatie:
samen dromen, samen ondernemen

Twee favoriete dingen om te doen:
rommelen met m'n papier en op een warme zomerdag onder een boom zitten lezen met een glas eigengemaakte koude ijsthee binnen handbereik

Twee dingen die je graag wilt:
mijn hobbyhokje op orde maken (dat telt wel voor 100)

Twee huisdieren die je hebt:
geen, maar in onze tuin zit nu weer het derde merelnest van dit jaar, er scharrelt een egel, er zitten salamanders in de vijver (en een kikker en een pad) en er fourageert regelmatig een familie koolmezen

Twee mensen die deze vragen ook gaan invullen:
ieder die maar graag wil, ik doe het niet meer *lol*

Twee dingen die je gisteravond hebt gedaan:
tv kijken en een mal voor een envelop gemaakt

Twee dingen die ik vandaag heb gegeten:
boterhammen met kaas en verse ananas hmmmmm

Twee favoriete plekken:
die schaduwrijke boom en de vogelplas bij ons in de buurt

Twee dingen die je morgen gaat doen:
vogeltjes kijken (jonge kluten, zo leuk) en wandelen

Twee favoriete feestdagen:
Sinterklaas en Koninginnedag

Twee geheimelijke genoegens:
dropjes en nog meer dropjes

Twee dingen die me laten lachen:
de strips van Fokke en Sukke (niet altijd) en mijn mannetje

Twee dingen die ik met de post kreeg:
gisteren de ClubStampdoos en m'n salarisstrook (ha! vakantiegeld *lol*)

1 comment:

  1. Ja Dymphie het valt niet altijd mee he ?
    Eens had ook jij mij te pakken ;o))
    Maar uit jouw verhaal komt wel naar voren dat je een echt natuur mens bent .
    Is de nachtzwaluw eigenlijk nog bij jullie terug gekomen ?

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)