Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





21 March 2007

Gotische boog / Gothic Arch

Gisteren verbrandde ik mijn arm aan het strijkijzer. Ik was niet eens aan het strijken, het was vanwege mijn gerommel (zie vorige post), en toen viel het me op... de zool van een strijkijzer heeft toch eigenlijk een hele mooie Gotische vorm *LOL*
Yesterday I burned my arm on the iron. I wasn't even ironing clothes, just messing around (see yesterdays post), and there it was... the sole plate is an almost perfect Gothic shape *LOL*




Plaatjes zijn niet van mijn strijkbouten, ik vond ze op het internet...
Pic's aren't from my irons, I found these on the internet...





No comments:

Post a Comment

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)