Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





7 June 2011

eenlaags kaart
one layer card

Weer een eenvoudige kaart, het model zag ik ooit bij Godelieve. Het kaartje kan vlak in een envelop en dubbelgevouwen staan.
Another simple card, I found the design at Godelieve once. The card fits flat in an envelope and can stand folded.


Een 'artsy' stempel als deze rand is prima bruikbaar op een lief kaartje.
An 'artsy' stamp like the edge I used is perfect usable on cute cards.






Randje: ArtJourney, 'gefeliciteerd': DifferentColors, bloemetjes van 't Kruidvat
Edge: ArtJourney, text ('congrats'): DifferentColors, flowers: 'el cheapo'




post signature

9 comments:

  1. what a great idea for a simple card Dymphie...thanks for sharing...yours is lovely!
    oxo

    ReplyDelete
  2. Heel leuk idee met dat 'opwippende' bloemetje! Mooie combinatie van stempels ook. Ik vind het een heel leuke kaart!

    ReplyDelete
  3. Sterk door zijn eenvoud, de kunst van het weglaten.

    ReplyDelete
  4. Dymphie, inderdaad een eenvoudig kaartje maar met een heel groot effect. Vind het prachtig.
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete
  5. Mooi fris kaartje! Die randstempel met de tekst ertussenin gestempeld, super!
    Bedankt voor de link, dit kaartmodel was ik al helemaal vergeten :)

    ReplyDelete
  6. hee ik lig achter of jij bent snel ☺ mooi deze kaart, leuk die vorm ook!!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)